۰۶ خرداد ۱۳۸۹

قدردانی
دلم می خواهد در اینجا از دکتر حمید طراوتی تشکر کنم. تا کنون کتابهای زیادی توسط دکتر لستر براون نوشته و توسط موسسه ورلدواچ و بعدها موسسه ارث پالیسی منتشرشده که هریک دریچه ای از آگاهی زیست محیطی را به سوی مردم جهان گشوده است. تقریبا از همان اوایل انتشار این کتابها در ایران از خوانندگان آن بوده ام و نکات زیادی از آنها آموخته ام. من این فرصت را مدیون دکتر طراوتی هستم. کسی که علی رغم حرفه اش که پزشکی است،در زمینه توسعه پایدار و محیط زیست فعالیت زیادی کرده است و شاید بهترین خدمتش به محیط زیست ترجمه همین کتابها به فارسی باشد. جالب آن که در کنفرانس ریو هم با هزینه شخصی شرکت کرده است،یعنی در زمانی که بحث توسعه پایدار تازه در جهان مطرح شد. نمی خواهم شرح حال او را دراینجا بیاورم و البته اطلاع کافی برای انجام این کار را هم ندارم.هدفم بیشتر قدردانی است از کوششهای او در نشر و ترویج آگاهیهای زیست محیطی در جامعه. برای او و همه کسانی که درافزایش آگاهیهای زیست محیطی جامعه می کوشند،آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

هیچ نظری موجود نیست:

Free counter and web stats