۰۲ شهریور ۱۳۸۹

سوراخ دعا
البته خیلی بد است کشوری سوراخ دعا را گم کند. پاکستان هم انرژی هسته ای دارد و هم سلاح هسته ای ولی در مقابل یک سیل درمانده و ناتوان است. این ناتوانی به حدی است که بعد از سیل از هندوستان - یعنی کشوری که با آن وارد یک مسابقه هسته ای شده- کمک می پذیرد. باید پذیرفت که در جهانی کاملا به هم پیوسته و مرتبط زندگی می کنیم که تهدیدها و فرصتهای مشترکی دارد. هم در سطح ملی و هم در سطح جهانی الویت روز حفظ سلامت و یکپارچگی محیط زیست است . بدون آن مخاطرات روزافزون و بزرگ طبیعی و عواقب اجتماعی و اقتصادی اش آسایش را از همه سلب خواهد کرد.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

فرهاد عزیز
به همه اینها اضافه کن :
1- بیشترین اختافات خشونت آمیز مذهبی در این کشور است.
2- تمام توانیکه بایست صرف ایجاد زیر ساخت ها میشد صرف ایجاد حکومت نظامیان شده است خرید اسلحه و ساخت سلاح هسته ای .
3-مفیسه کن با وزش باد کاترینا وریتا در آمریکا .اساسا آز آن واقعه چیزی در یاد ها مانده است به لحظ ایجاد خسارات انسانی و مالی اما برآورد کرده اند کهآثار اقتصادی و انسانی سیل پاکستان دست کم 15 سال طول می کشد.
4- تاسف بار تر همه اینها عدم اعتماد جامعه جهانی برای دادن کمک مستقیم به دولت است چراکه باوجود فساد بالای اداری ودولتی، در رسیدن کمک ها به آسیب دیدگان اما واگر وجود دارد.شاخص ها پیشرفت دقیقا در این مواقع رخ می نمایند در نمایش هسته ای.
ابوالحسن

ناشناس گفت...

فرهاد عزیز
به همه اینها اضافه کن :
1- بیشترین اختافات خشونت آمیز مذهبی در این کشور است.
2- تمام توانی که بایست صرف ایجاد زیر ساخت ها میشد صرف ایجاد حکومت نظامیان شده است خرید اسلحه و ساخت سلاح هسته ای .
3-مفایسه کن با وزش باد کاترینا و ریتا در آمریکا .اساسا آز آن واقعه چیزی در یاد ها مانده است به لحاظ ایجاد خسارات انسانی و مالی اما برآورد کرده اند که آثار اقتصادی و انسانی سیل پاکستان دست کم 15 سال طول می کشد.
4- تاسف بار تر همه اینها عدم اعتماد جامعه جهانی برای دادن کمک مستقیم به دولت است چراکه باوجود فساد بالای اداری ودولتی، در رسیدن کمک ها به آسیب دیدگان، اما واگر وجود دارد.شاخص ها پیشرفت دقیقا در این مواقع رخ می نمایند نه در نمایش هسته
ای.
ابوالحسن

(فرهاد با پوزش از مشکلات کامنت پیشین)

Free counter and web stats